Livrare Gratuita peste 200 Lei!

Cum Comand

Caută produsul dorit

Poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat.

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului "Adaugă în coș". Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.


Verifică-ți comanda

După adăugarea fiecărui produs, ești direcționat la coțul de cumpărături, aici poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.


Detalii de facturare și livrare comandă

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, metoda de plată dorită și modalitatea de livrare.

Nu uita să citești Termenii și Condițiile și să bifezi căsuța “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile UniFashion” înainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimite comandă”. La scurt timp după apăsarea acestui buton veti primi un e-mail si un SMS prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre un operator pentru confirmarea comenzii!


Spor la cumpărături,

Echipa Unifashion!

Intrebari frecvente
Cat costa livrarea produselor ?

Orice comanda ce depaseste valoarea de 199 lei, beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT!
Pentru comenzile de sub 199 RON costul transportului este in valoare de: 20 Lei
Pentru plata la livrare se aplica "Cost procesare plata la livrare" in valoare de 5 Lei

 

Cand primesc produsele?

Livrarea se efectueaza prin intermediul curierului rapid intr-un termen de 1-2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.
Daca plasezi comanda pana in ora 13:00, aceasta va fi procesata si predata curierului in aceeasi zi. Daca este plasata dupa ora 13:00, comanda este procesata si trimisa in urmatoarea zi lucratoare.

Pentru comenzile efectuate incepand cu sambata, ora 12.00, pana duminica, procesarea va incepe in urmatoarea zi lucratoare, iar livrarea se va face intr-un termen de 1-2 zile lucratoare de la data primirii email-ului de confirmare.

Se poate stabili cu firma de curierat o anumita ora pentru livrarea produselor?

Din pacate nu putem influența ora livrarii coletului catre destinatar. In cazul in care doriti ca livrarea sa fie facuta la o anumita ora, va rugam sa contactați firma de curierat.
In momentul iesirii coletului din depozit, trimitem un e-mail cu numarul de expediere al coletului, astfel o sa puteți urmari traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.

Ce se intampla daca nu sunt acasa atunci cand vine curierul pentru livrarea produselor?

Va recomandam sa alegeti pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu sunteti in mod normal acasa.

Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu sunteti disponibil atunci cand soseste coletul, puteti contacta firma de curierat / soferul la numarul de telefon primit in mesajul informativ primit de la firma de curierat si puteti stabili detaliile livrarii direct cu dansii.

In cazul in care coletul s-a intors la sediul nostru, costul transportului pentru retrimiterea coletului este suportata de catre dvs., chiar daca a fost o comanda cu livrare gratuita.

Cum pot modifica / anula comanda?

In cazul in care doriti sa efectuati modificari sau sa anulati o comanda, este necesar sa ne contactati telefonic la: 0799 500 538, in intervalul orar : Luni - Vineri : 10.00 – 18.00.

Este posibil ca mai multe comenzi sa-mi fie livrate in acelasi colet?

Daca ai comandat mai multe produse in comenzi diferite si doresti sa-ti fie livrate la aceeasi adresa, unifashion.ro nu poate garanta cumularea comenzilor. Cumularea a doua sau mai multe comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a comenzilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor.

Va recomandam sa finalizati o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doriti sa le achizitionati.

Culoarea reala a produsului este la fel ca cea din fotografiile prezentate in site sau pot exista unele diferențe de culoare/nuanta?

Echipa Unifashion face toate eforturile in a prezenta cat mai bine culorile produselor in magazin, totusi pot exista situatii in care nuanta culorii produsului poate fi putin diferta fata de nuanta afisata in site. Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare/nuante intre cele afisate pe monitorul/dispozitivul dvs si cele ale produselor, din cauza particularitatilor acestora.

Stocul pentru acest produs este epuizat. Introduceți adresa de email mai jos și te vom notifica când produsul este disponibil.
NOTĂ: Pentru a-ti garanta primirea alertei este necesar sa completezi corect adresa de e-mail.

Nume
Email
Telefon mobil
Comentarii