Politica de retur

Returnarea/Schimbarea produselor


În conformitate cu OUG 34/2014, în cazul în care nu sunteți mulțumit/ă de produsul primit, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi necesară invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui să-l suportați este taxa de transport (23 lei) pentru returnarea coletului, cu excepția cazului în care transportul returului este suportat de catre UniFashion.


Uneori se intampla ca ceva sa nu ni se potriveasca asa cum ne asteptam. Nu iti face griji, se rezolva usor - poti returna produsele sau le poti schimba cu alte produse.
Poti rezolva totul online!. Completeaza numarul comenzii si numarul de telefon in pagina de -> Retur/Schimb produse.


Beneficii Retur, schimb produse sau schimb de marime

Rezervare imediata
- noile marimi pe care le-ai selectat sunt imediat rezervate
- acestea nu o sa fie vandute inainte de sosirea produselor pe care le-ai returnat
- livrare GRATUITA in ambele directii la primul schimb de marime

Schimb cu alte produse
- generare voucher la alegerea acestei optiuni in pagina de retur
- livrare GRATUITA in ambele directii daca noua comanda este de peste 299.99 lei

Retur produse partial sau total
- nu-ti face griji, trimitem noi curierul sa ridice coletul de la tine (cost transport retur 23 lei, suportat de dvs. si scazut din plata retur)
- iti restituim banii in 5 zile lucratoare (maxim 14 zile) de la primirea coletului la sediul nostru
- transportul coletului returnat printr-o alta firma de curierat nu este suportat de Unifashion


Dacă ați decis să returnați integral o comandă, este necesar să ne comunicați intenția de returnare în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrării produsului/produselor comandate prin folosirea formularului de retur disponibil pe site aici -> Retur/Schimb produse sau
tel. +40 799 500 538 ori info@unifashion.ro, din care să rezulte intenția dumneavoastră neechivocă de a vă retrage din contractul la distanță încheiat cu UniFashion.


Este de preferat ca returul să fie efectuat în ambalajul original al acestuia. În cazul returnării produsului în alt ambalaj decât cel în care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat dacă produsul nu prezintă urme de uzură, nu este deteriorat, are toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, manual de instrucțiuni, etc.

Din rațiuni de igienă produsele vestimentare precum ciorapi, chiloti și/sau lenjeria intimă nu se returnează. Tot din rațiuni de igienă, încălțămintea comandată de pe site, trebuie să fie probată cu șosetă.

  • De asemenea, în cazul în care ați optat pentru ambalarea cadou, nu vă puteți retrage din contract pentru serviciul de ambalare cadou, odată ce bunurile au fost deja ambalate, serviciul fiind deja furnizat. Vă rugăm să rețineți că ambalăm produsele dvs. imediat după confirmarea comenzii.
  • Returnarea banilor se face doar pentru contravaloarea produsului in sine, nu si pentru serviciile suplimentare achitate (de ex: impachetare cadou care a fost desfacuta si distrusa, personalizarea produsului, felicitare personalizata).

Vă vom restitui contravaloarea produsului returnat în decurs de 14 zile lucratoare din momentul în care returul dvs. ajunge la sediul nostru. Restituirea se va efectua doar prin transfer bancar!


IMPORTANT!

• Doar primul schimb de marime al produsului este gratuit / comanda. In cazul in care nici perechea / perechile trimise la schimb nu vi se potrivesc si doriti sa schimbati din nou, atunci plata transportului in valoare de 23 Lei va fi suportata de catre dumneavoastra.

• In cazul in care produsul comandat nu mai este disponibil in stoc, va puteti orienta catre un alt model, valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produsului ales si va fi expediat catre dumneavoastra, taxele de transport fiind suportate in totalitate de catre dvs.

• Daca valoarea noului produs este mai mare decat a produsului achizitionat initial, diferenta o achitati la livrare.

• Daca valoarea noului produs este mai mica decat a produsului achizitionat initial, va emitem un Voucher cu diferenta de valoare pentru urmatoarea comanda.

Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon 0799 500 538 si sa ne informati ca doriti schimbarea de marime a produsului / produselor comandate.


Returul poate fi refuzat de către UniFashion în următoarele situații:

  • În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit;
  • În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii;
  • În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv avănd toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul/produsele returnat(e).


Nu vor fi acceptate la retur următoarele produse, în funcție de existența acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativă):

  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Alimentele achizitionate;
  • Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);
  • Produse de îngrijire personală: cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intimă și igiena dentară;
  • Lenjerie intimă: de orice fel;
  • Produse din categoria jucării (de ex: lego, fluiere, trompete), copii & bebe (de ex: scutece absorbante de unică folosință), petshop (de ex: coșuri, jucării, accesorii);
  • Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Inregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  • Ziare, periodice și reviste;
  • Imprimante sau multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;
  • Echipamente cu licențe OEM activate (licențe preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamentele protejate de parole introduse de UTILIZATOR sau cele care au configurate conturi personalizate ale UTILIZATORILOR ce impiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software;
  • Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele de bucătărie care au fost folosite, mașinile de călcat care prezintă urme de utilizare (zgârieturi pe talpă, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.


Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către CUMPĂRĂTOR acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.


Mulțumim,
Echipa UniFashion!

Intrebari frecvente
Cat costa livrarea produselor ?

Orice comanda ce depaseste valoarea de 299.99 lei, beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT!
Pentru comenzile de sub 299.99 RON costul transportului este in valoare de: 16.99 Lei
 

Cand primesc produsele?

Livrarea se efectueaza prin intermediul curierului rapid intr-un termen de 1-2 zile lucratoare de la data predarii coletului la curier.
Daca plasezi comanda pana in ora 14:00, aceasta va fi procesata si predata curierului in aceeasi zi. Daca este plasata dupa ora 14:00, comanda este procesata si trimisa in urmatoarea zi lucratoare.

Pentru comenzile efectuate sambata si duminica, procesarea va incepe in urmatoarea zi lucratoare, iar livrarea se va face intr-un termen de 1-2 zile lucratoare de la data predarii coletului la curier.

Se poate stabili cu firma de curierat o anumita ora pentru livrarea produselor?

Din pacate nu putem influența ora livrarii coletului catre destinatar. In cazul in care doriti ca livrarea sa fie facuta la o anumita ora, va rugam sa contactați firma de curierat.
In momentul iesirii coletului din depozit, trimitem un e-mail cu numarul de expediere al coletului, astfel o sa puteți urmari traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.

Ce se intampla daca nu sunt acasa atunci cand vine curierul pentru livrarea produselor?

Va recomandam sa alegeti pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu sunteti in mod normal acasa.

Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu sunteti disponibil atunci cand soseste coletul, puteti contacta firma de curierat / soferul la numarul de telefon primit in mesajul informativ primit de la firma de curierat si puteti stabili detaliile livrarii direct cu dansii.

In cazul in care coletul s-a intors la sediul nostru, costul transportului pentru retrimiterea coletului este suportata de catre dvs., chiar daca a fost o comanda cu livrare gratuita.

Cum pot modifica / anula comanda?

In cazul in care doriti sa efectuati modificari sau sa anulati o comanda, este necesar sa ne contactati telefonic/sms sau Whatsapp la: 0799 500 538, in intervalul orar : Luni - Vineri : 09.00 – 17.00.
Se pot efectua modificari la o comanda doar daca coletul nu a fost predat curierului.

Este posibil ca mai multe comenzi sa-mi fie livrate in acelasi colet?

Daca ai comandat mai multe produse in comenzi diferite si doresti sa-ti fie livrate la aceeasi adresa, unifashion.ro nu poate garanta cumularea comenzilor.
Cumularea a doua sau mai multe comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a comenzilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor.

Va recomandam sa finalizati o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doriti sa le achizitionati.
Ne puteti contacta la 0799 500 538 pentru cumularea mai multor comenzi.

Culoarea reala a produsului este la fel ca cea din fotografiile prezentate in site sau pot exista unele diferențe de culoare/nuanta?

Echipa Unifashion face toate eforturile in a prezenta cat mai bine culorile produselor in magazin, totusi pot exista situatii in care nuanta culorii produsului poate fi putin diferta fata de nuanta afisata in site.
Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare/nuante intre cele afisate pe monitorul/dispozitivul dvs si cele ale produselor, din cauza particularitatilor acestora.

Stocul pentru acest produs este epuizat. Introduceți adresa de email mai jos și te vom notifica când produsul este disponibil.
NOTĂ: Pentru a-ti garanta primirea alertei este necesar sa completezi corect adresa de e-mail.

Nume
Email
Telefon mobil